Jakie elementy musi mieć dobra ulotka reklamowa?
Ulotka reklamowa wciąż stanowi skuteczny sposób na reklamę lokalnych przedsiębiorstw, ale oczywiście tylko wtedy, gdy jest dobrze zaprojektowana i odpowiednio wykonana. Jakie elementy powinna zawierać, aby była jak najbardziej skuteczna?
Ciekawa oprawa graficzna
W przypadku ulotek reklamowych ma się tylko kilka sekund, aby przyciągnąć uwagę potencjalnego klienta i zatrzymać ją na dłużej. Dlatego też bardzo ważny jest jej wygląd, na który składa się identyfikacja wizualna firmy, która się reklamuje oraz kolorystyka. Oprawa graficzna jest więc kluczowa w przypadku ulotek reklamowych, które klienci mogą wykonać również w naszej agencji.
Język korzyści
Uwaga zdobyta, czas na treści, z którymi zetknie się potencjalny klient. Jakie powinny być, aby zachęcić do skorzystania z oferty firmy? Przede wszystkim ulotka reklamowa powinna mówić językiem korzyści. Co klient zyska, korzystając z tej, a nie innej oferty? Dlaczego wybrać tę propozycję, a nie konkurencyjną? To bardzo ważne pytania, na które powinna odpowiadać nie tylko ulotka, ale właściwie każda, dobrze stworzona reklama.
Wezwanie do działania
Ulotka reklamowa powinna zachęcać także do tego, by podjąć określone działania. Dlatego też skutecznym sposobem jest umieszczenie na niej korzystnej oferty rabatowej. Dobrą praktyką jest to, aby taka oferta była ograniczona czasowo i przynależna tylko dla konkretnej partii ulotek reklamowych. Pozwoli to również sprawdzić, jaka była ogólna skuteczność tego typu reklamy.
Dane kontaktowe
Dodatkowym elementem, o którym nie można zapomnieć, jest wskazanie na ulotce danych kontaktowych, aby można było zrealizować ofertę. W przypadku restauracji z możliwością dowozu posiłków może być to podkreślony numer kontaktowy, zaś punktów stacjonarnych, wskazanie lokalizacji na niedużej mapie. Dzięki temu klient nie będzie musiał samodzielnie szukać firmy, co w większości przypadków jest po prostu bardzo zniechęcające.
Jak widać, opracowanie dobrej ulotki reklamowej wcale nie jest łatwe, dlatego zadanie to najlepiej powierzyć fachowcom. Jeśli poszukujesz firmy reklamowej wykonującej takie projekty, koniecznie skontaktuj się z nami.