Kubek z logo firmy – pomysł na reklamę
Jednym ze sposobów na reklamę firmy jest dystrybucja gadżetów z jej logo. Rozwiązanie takie sprawdza się niezależnie od tego, czym dokładnie zajmuje się dane przedsiębiorstwo. Gadżety z logo z pewnością przyczynią się do zwiększenia popularności i rozpoznawalności zarówno producenta sprzętu elektronicznego, jak i kancelarii prawnej. Dlaczego? Dlatego, że mając pod ręką gadżety, funkcjonuje się w stałej obecności przedmiotów przypominających o danej firmie. A w dodatku informuje się o jej istnieniu także i innych.
Dzięki gadżetom pierwszy kontakt z nazwą i logiem firmy nie pojawia się dopiero wtedy, kiedy u danej osoby nagle występuje zapotrzebowanie na określone towary lub usługi. Zachodzi on za sprawą gadżetów już wcześniej. Dzięki temu potencjalny klient może się zainteresować firmą jeszcze zanim zetknie się z obszarem jej działania, z czystej ciekawości tym, kto wyprodukował ciekawie zaprojektowany i użyteczny gadżet. A nawet jeśli tego nie zrobi, to przynajmniej w momencie, w którym wystąpi u niego określona potrzeba, nie będzie przebierał w ofertach wielu firm, tylko od razu przypomni sobie tę, z której gadżetów korzystał.
Rodzaje gadżetów z logo
Na jakie gadżety najczęściej nanosi się logo? Najczęściej są to przedmioty takie jak długopisy, smycze na klucze czy torby. Dlaczego właśnie one? Dlatego, że są to przedmioty codziennego użytku, po które sięga się kilka razy dziennie, za każdym razem spoglądając na nazwę i logo firmy. W ten sposób użytkownik gadżetów wprowadza niejako firmę w swoje codzienne życie. Znakomitym pomysłem na gadżet z logo firmy jest też kubek. Ma on dodatkową przewagę nad wszystkimi pozostałymi gadżetami. Jaką? Oprócz tego, że jest przedmiotem użytku codziennego, jest też przedmiotem wykorzystywanym do wyjątkowo przyjemnej czynności, jaką jest picie ulubionej kawy czy herbaty. W ten sposób użytkownik kubka nie tylko codziennie ociera się o logo i nazwę firmy, ale także kojarzy je z czymś przyjemnym i stwarza z nimi osobistą więź.